Наближається довгоочікуваний день весілля. Всі, кому пpихoдилocь
виcтупaти в poлі молодят, a тaкож батьки молодят і інші родичі відмінно
знaють, скільки клопоту готує майбутнє свято. Адже цей дeнь - єдиний, і
молодим, ocoбливо нареченій, хoчeтьcя виглядати особливо чарівно.
Потрібно обов'язково пpoдумaть безліч дрібниць про які всі знають,
але часто забувають напередодні весілля. Наприклад, про такий важливий
пункт як весільні келихи для шампанського. Пропонуємо поговорити і
розібратися, що ж у них важливого.
Весільні келихи анітрохи не відрізняються від звичайних келихів, із
яких ми п'ємо вдома або в ресторані. У весільній плутанині про них
згадують в останній момент. Найчастіше, на прогулянці, використовують
одноразові стаканчики, а якщо використовують келихи, то ті, що
залишилися ще з "радянських часів" - дістали з антресолей у мами-тата.
Більш відповідальні, заздалегідь дістають келихи, щоб були і на
реєстрації, і на прогулянці, і для биття на щастя. Для биття на щастя
підійдуть такі, яких не дуже шкода. Але для фотографій і для банкету
неодмінно потрібно купити кра
...
Читати далі »
|
В давнину загалом на весілля готували аж до 40 рушників різноманітного
призначення. У весільному обряді на Київщині початку ХХ ст. дослідники
нараховують близько 20 рушників, що теж немало.
Сучасний обряд звужує це коло до декількох: основний стелять молодим
під ноги, ще один під коровай, один під Євангеліє в церкву, два рушники
на ікони Ісуса Христа та Богоматері, якими благословляють молодих,
рушники для перев'язування старостів, а також чотири серветки для
утримання свічок та вінців.
Рушник, на якому благословляють молодих, є основним. Цей рушник є
найдовшим і найбагатшим від інших. Його вишиванню приділяли особливу
увагу, адже він ставав оберегом майбутньої родини.
На Київщині дівчата мали вишивати весільний рушник особисто, нікому
не показуючи його в процесі. Адже рушник - це особлива
...
Читати далі »
|
Весільний торт повинен бути таким, щоб його було шкода з’їсти
Розрізання нареченими весільного торта – це своєрідна крапка
святкового застілля і початок сімейного життя. Тому, вважаємо, цьому
«персонажу» на вашому весільному столі слід приділити особливу увагу.
Яким повинен бути весільний торт? Критерії прості: незалежно від
розмірів, він повинен бути гарним і смачним. Торт має бути таким
апетитним, аби після кількагодинного застілля гості таки захотіли його
скуштувати. Як буде оздоблений ваш торт – залежить від майстерності
кондитера, а на його фантазію безпосередньо впливає кількість грошей,
яку ви готові витратити на цей смаколик. Звісно,
ви можете довірити приготування торта своїй тітці, яка славиться
смачною випічкою, але у цьому випадку ви не застраховані від того, що
торт може вийти зовсім не святковим. Професійні кондитери на тортах уже
«напекли» руку, тому радимо вам звернутися саме до ни
...
Читати далі »
|
Часто організатори весілля забувають придумати таке доволі
важливе питання, як розсаджувати гостей. У кращому випадку тамада оголошує, що
праворуч сідають гості з боку нареченого, а ліворуч – з боку нареченої. Та здебільшого
цього не достатньо. Адже кількість гостей не завжди однакова. Тому гості з обох
сторін «змішуються» і в результаті - поряд виявляються абсолютно незнайомі люди.
Знаю це з власного досвіду, був на весіллі: їли – пили, навколо незнайомі люди,
а потім був змушений женитися. :)
Повернімося до Вашого весілля. Хтось скаже: це особиста проблема гостей. Нехай самі займають собі місця за столом. Але це ж наші гості, а їх потрібно приймати відповідно на найвищому рівні. Гості, що сидять біля незнайомих людей, відчувають себе досить скуто, ну як мінімум до третьої чарки.
Але ж Ви хочете, щоб вони брали активну участь у Вашому святкуванні: конкурси, проголошення тостів – та й загалом жваво реагували на дії тамади. Якщо на них з усіх боків дивитимуться незнайомі обличчя, то це, безумовно, відіб’ється на їх активності. У повітрі висітиме певна напруга, що може негативно позначитись на загальному враженні від банкету.
 
...
Читати далі »
|
Тож, поговоримо про сценарій весілля. І почнемо з того, що розділимо день «Х» на декілька етапів.
Вихід нареченого.
Викуп нареченої.
Благословення наречених.
Реєстрація шлюбу.
Вінчання.
Прогулянка молодят.
Зустріч молодят.
Вітання молодят.
Початок весілля.
Перший танець молодят.
Знімання вельона.
Кидання вельона.
Розрізання весільного торта.
Кожен регіон України має свої весільні звичаї та традиції, котрі
можуть легко видозмінюватися в межах однієї області, чи навіть району.
Хоча, впевнений, усі вони виходять з одного джерела. Отож:
Вихід нареченого
Перед тим, як вийти з рідної домівки, наречений має попросити
благословення у своїх батьків. Інколи благословення потрібно отримати в
усіх близьких родичів: рідні брати та сестри, дідусі та бабусі. Для
проведення обряду потрібні: образи, хліб і сіль. І звичайно, ті, хто
буде нареченого благословляти (дивися вище).
Обряд:
Мати бере хліб зі сіллю а батько бере в руки образи. Ра
...
Читати далі »
|
Питання, звісно, нелегке, тож і відповідь не буде короткою. Є така
приказка: Хто не вміє, той вчить інших, хто вміє - той робить сам!
Напевно, є «знавці весільної справи», які книжки про це пишуть та
непогані гроші заробляють. Я не вчитель, тож і вчити не збираюся. Кому
«тре», той собі на «вуса намотає» та скористається. Кому ліньки цим
займатися - телефонуйте, домовимось! :)
Отож, як кажуть, поки «шафа нам на голову не впаде» або поки вже
«мус» до нас не прийде, про весілля ми не задумуємося. Ну, можливо,
чоловіча сторона більше, ніж дівоча. Але якщо вже сталося – то сталося.
Звичайно, передусім це шок для батьків. Адже сучасна молодь, ну, тільки
не потрібно відразу так «возмущатись», здебільшого без напутнього
батьківського слова й кроку ступити не може. Адже хто, як не тато з
мамою, купують Вам мобільні телефони, комп'ютери та інші цацки,
«запихають» Вас у модні ВНЗ і т.д. і т. ін.?! Тож, відповідно, звістка
про весілля, та ще й у розпал кризи, не може їх не збентежити.
Отже, Ви вирішили, наголошую – ВИРІШИЛИ одружитися. До цього моменту
було б незле, щоб Ваші батьки вже зналися. Якщо цього ще не сталося, то
це найкращий момент, аби звести генеральних спонсорів основної події
Вашого життя. Адже на них чекає нелегка дискусія на тему розподілу
«квот» із кількості гостей з кожної сторони та спонсорських вливань, а
може, й інвестицій
...
Читати далі »
|
Организация любого торжественного мероприятия – это очень ответственный
процесс, требующий квалифицированного решения ряда вопросов, при этом
совершенно не важно, какой именно праздник будет проводиться. Это может
быть День рождения, свадьба, празднование Нового года или корпоративная
вечеринка – в любом случае и организатор, и виновник торжества должны
ориентироваться в некоторых важных моментах, о которых профессиональный
ведущий В.Миловидов с удовольствием и расскажет. Разумеется, что таких
вопросов существует огромнейшее количество (выбор тамады, банкетного
зала и его оформления, музыкального сопровождения, транспорта,
составление сценария и многое-многое другое), здесь мы остановимся на
некоторых из них.
Организация любого торжественного мероприятия – это очень ответственный
процесс, требующий квалифицированного решения ряда вопросов, при этом
совершенно не важно, какой именно праздник будет проводиться. Это может
быть День рождения, свадьба, празднование Нового года или корпоративная
вечеринка – в любом случае и организатор, и виновник торжества должны
ориентироваться в некоторых важных моментах, о которых профессиональный
ведущий В.Миловидов с удовольствием и расскажет. Разумеется, что таких
вопросов существует огромнейшее количество (выбор тамады, банкетного
зала и его оформления, музыкального сопровождения, транспорта,
составление сценария и многое-многое другое), здесь мы остановимся на
некоторых из них.
<
...
Читати далі »
|
Свадьба – это максимально важное событие в жизни каждого человека.
Подготовка к нему начинается задолго до оговоренной даты, и это
делается, прежде всего, для того чтобы все прошло на самом высоком
уровне, ведь воспоминания об этом дне остаются в памяти молодых если не
на всю жизнь, то очень и очень надолго. Как показывает практика,
подготовка к свадебному торжеству является процессом достаточно сложным и
проблематичным, потому жених и невеста часто и обращаются за помощью к
профессионалу – тамаде. И хотя этот человек за время подготовки
выполняет огромнейший пласт работы, молодожены также должны
ориентироваться в этой теме, дабы не быть «слепыми котятами» в большом
мире свадебных компонентов, аксессуаров, традиций.
Дорогие брачующиеся, вы спрашиваете себя "что нужно для свадьбы?",
предлагаем вашему вниманию небольшую памятку "свадебный алфавит",
которая обязательно станет вам полезной – теперь вы будете знать все о
свадебной тематике, так сказать, от А до Я!
Свадьба – это максимально важное событие в жизни каждого человека.
Подготовка к нему начинается задолго до оговоренной даты, и это
делается, прежде всего, для того чтобы все прошло на самом высоком
уровне, ведь воспоминания об этом дне остаются в памяти молодых если не
на всю жизнь, то очень и очень надолго. Как показывает практика,
подготовка к свадебному торжеству является процессом достаточно сложным и
проблематичным, потому жених и невеста часто и об
...
Читати далі »
|
Очень редко праздничное мероприятие можно провести без ведущего.
От его работы во многом зависит успех вашего праздника. Ведь
профессиональный ведущий - стержень любого мероприятия, создающий
атмосферу торжества. Ведущий праздника, конферансье, тамада
Очень редко праздничное мероприятие можно провести без ведущего. От его
работы во многом зависит успех вашего праздника. Ведь профессиональный
ведущий - стержень любого мероприятия, создающий атмосферу торжества.
Ведущий праздника:
Ведущий - артист, в обязанности которого входит проведение
развлекательных программ, в том числе выполняет обязанности конферансье в
ходе концерта или тамады на свадьбе. Ведущий проводит мероприятие в
соответствии со сценарием праздника, профессионально импровизируя.
Конферансье :
Конферансье – артист, который в ходе концертной программы представляет
других артистов участвующих в концерте и делает юмористические репризы
между их выступлениями.
Тамада:
Тамада – ведущий свадебного банкета, который ведет свадьбу, соблюдая обычаи и законы свадебного торжества.
Есть профессионалы этого разговорного жанра, которые сочетают в себе таланты конферансье, ведущего и тамады.
Какой стиль свадьбы выбрать?
На сегодняшний день выделилось несколько самостоятельных стилей
проведения праздничного застолья новобрачных. Каждый из стилей имеет
свои плюсы и минусы и п
...
Читати далі »
|
Тамада – это тот человек, который отвечает за организацию и проведение
торжественного мероприятия. Но, как показывает практика, и процесс
организации праздника, и манера его проведения, и его результативность
не всегда оправдывают ожидания. А все почему? Из-за недостаточной
квалификации тамады. Многие считают, что роль тамады должен выполнять
только тот специалист, у которого есть призвание к этому непростому
делу. Другие убеждены, что призвание, как таковое, здесь не причем, а
все зависит именно от квалификации ведущего, то есть от его образования и
уровня подготовленности. Кто же прав? Первая сторона, выступающая за
тамаду, как призвание, или представители второго лагеря, считающие это
занятие профессией? К сожалению, однозначного ответа на этот вопрос нет,
но можно попытаться более детально рассмотреть его и сделать
определенные выводы.
Итак, начнем с происхождения слова «тамада», и может это нам что-то
прояснит. Такое название специалиста по организации и проведению
праздников начали использовать давным-давно жители кавказских земель, и
для них тамада был человеком, который занимается ведением праздника во
время застолья. В то время тамадой был не специально обученный для этого
человек, а наиболее авторитетный участник празднования, присутствующий
за столом. Разумеется, что этот человек не был профессионалом своего
дела, но выполнял свою функцию действительно с душей. Еще один
...
Читати далі »
|
|